Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Wat anderen vragen
Kan ik klanten uitnodigen op kantoor?
Zeker. Reserveer een van de vergaderruimtes voor jouw afspraak en there you go!
Zijn er printers aanwezig?
Printen is mogelijk, maar wel met een fair-use policy. Jouw pakbonnen, facturen of contracten kun je prima op kantoor printen. Maar voor dat full-colour fotoboek kun je beter even naar een copyshop gaan.
Kan ik mijn post naar kantoor laten sturen?
Zeker! Je kunt ons adres als postadres gebruiken op je website, in je email handtekening én voor het laten bezorgen van je pakketjes.
Wel handig als je zelf aanwezig bent om pakketjes aan te nemen, aangezien we hier geen balie medewerker hebben. 🙂
Zijn er vergaderruimtes?
Zeker, er zijn er zelfs 2! Een grote vergaderruimte voor maximaal 10 personen en een kleine vergaderruimte voor 4 personen. Reserveer het gewenste tijdsslot via de gezamenlijke agenda. (Voor externen gaat dit via het formulier op deze pagina).
Wat zijn de openingstijden?
Je krijgt lekker een eigen sleutel waarmee je 7 dagen per week naar binnen kan tussen 6.00 – 22.00 uur.
Het kan zijn dat het in het weekend soms niet mogelijk is om te werken vanwege bijeenkomsten/evenementen. Mocht dat voorkomen krijg je dit ruim van te voren te weten.
Hoe zit het met telefoontjes op kantoor?
Uiteraard kun je op onze locatie gewoon bellen. Al is het voor jezelf en je mede-collega wel zo fijn als je, in het geval van vertrouwelijke of lange gesprekken, de vergaderruimte even reserveert.
Hoe weet ik welke activiteiten er op kantoor georganiseerd worden?
Als je een werkplek huurt, ontvang je maandelijks een overzicht van alle bijeenkomsten, borrels en al het andere leuks in je mailbox.
Mag ik mijn hond mee naar kantoor nemen?
Helaas is dat vanuit de beheerder van het pand niet toegestaan. Met de nadruk op helaas, we love doggos!
Kan ik mijn lunch en snacks ergens bewaren?
Ja! Er is een gezamenlijke koelkast en je krijgt jouw eigen plekje in de kast waar je al je snacks kunt bewaren.
Is het mogelijk om het contract te pauzeren wanneer ik op vakantie ga?
Helaas is het niet mogelijk om het abonnement tijdens deze periodes te bevriezen. Wat wél een optie is, is dat je jouw plek onderverhuurt als je langer dan een maand gaat reizen.