Social media uitbesteden voor winkels
Social media is een hele goede tool om meer bekendheid te creëren voor jouw winkel. Laat volgers kennis maken met jou en je aanbod. Deel nieuwtjes, aanbiedingen en persoonlijke verhalen en bouw een band op met je klanten.
Kom je er gewoon niet aan toe om je Instagram en Facebook pagina’s bij te houden? Of ben je nog niet actief op deze platformen, maar wil je wel graag je naamsbekendheid en daarmee je omzet vergroten? Kies er dan voor om je social media te laten beheren door Wordt Gefikst. Dan heb je zonder zorgen toch die leuke content online!
Vraag jij je ook het volgende af:
Hoe kan ik het beste mijn winkel promoten?
Hoe krijg ik meer klanten in mijn winkel?
Wat maakt een winkel succesvol?
Hoe zorg ik voor klantenbinding?
Hoe verhoog ik de omzet van mijn winkel?
Wij kunnen je hierbij helpen! We nemen marketing, communicatie en social media taken uit handen zodat jij je kunt focussen op de dingen waar jij goed in bent. We beheren al je socials en zorgen voor consistente zichtbaarheid, nieuwe leads, en bedenken leuke acties. Samen gaan wij kijken naar de doelen en maken daar een passend plan voor.
Wat kunnen wij voor je fiksen?
Professionele content shoot om de sfeer en de producten in jouw winkel vast te leggen
Een passende marketingstrategie om te zorgen dat je doelen behaald worden
Instellen van advertenties om je bereik nog sneller te vergroten
Maken van een maandelijkse contentkalender met kant-en-klare Instagram, Facebook en/of Linkedin posts
Schrijven van nieuwsbrieven of blogs om de klanten up-to-date te houden
Een online shop inrichten zodat je ook via Instagram direct kan verkopen
En heb je weleens nagedacht over een lanceringsfeestje voor een nieuwe collectie of een speciale shopping night met hapjes en drankjes? Naast social media kunnen wij ook andere marketing- en communicatiewerkzaamheden uit handen nemen. Een ideale manier om je winkel op een vernieuwende manier onder de aandacht te brengen en bestaande klanten aan je te binden.
CONTENT CREATIE
- Éénmalige opstartcall
- Strategie vaststellen
- Foto’s
- Video’s: Reels & TikTok
- Visuals maken
- Campagnes instellen
- Advertenties analyseren
- Advertenties optimaliseren
- Content dag – op locatie foto’s en video’s maken. (De contentdag is ook los te boeken: €490,- excl btw voor 2 uur shooten inclusief 60-80 foto’s)
SOCIAL MEDIA BEHEER
- Social media strategie
- Restyling van het kanaal (eenmalig voor de start)
- Huisstijl creëren
- Maandelijkse contentkalender
- Pakkende teksten schrijven
- Maken van visuals, stories en reels
- Hashtagonderzoek
- Inplannen van de content
- Statistieken bijhouden
- 1x per maand rapportage
- Incl. Scan/optimalisatie van de landingspagina van een strategisch webdesigner
* alle tarieven zijn exclusief btw
Wat anderen zeggen
“Lisa, Heeft het Stoomgemaal in Halfweg prima geholpen met het maken van een marketingplan. Het marketingplan is makkelijk leesbaar en de aanbevelingen zijn duidelijk en goed uit te voeren.
Onze dank daarvoor.”
“Super samenwerking! Lisa is super scherp. Veel resultaat uit mijn ads.”
Werken met Lisa is superfijn. Ze weet waar ze het over heeft en tussendoor kan je heel snel met haar schakelen. Ik zou het samenwerken met Lisa zeker aanraden.
Vraag een offerte aan
Kortom, wij ontzorgen je op het gebied van social media beheer voor winkels, zodat jij niet alles hoeft uit te zoeken.